Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Helgen är över!!

Av Joanna Carlsson - 5 maj 2013 18:18

Dålig uppdatering jag vet....!!
Har haft röven full hela veckan, jobbat o haft mig. Nu i veckan tog jag en hel sortering här hemma vilket verkligen behövdes de blev tre soppsäckar skit rent ut sagt och en gammal matta med diverse på kändes de som men nu är vårstädningen över bara rutorna kvar.. De som är så jävla tråkigt men måste göras.. Men dom får jag ta när jag är lång ledig. Har lagt in om semester hela v20 vilket resulterar i att jag är ledig i 11 dagar ist för 7 dagar lucky me har som sagt en del o göra plus att jag ska lära mig att stressa ner o bara precis finnas typ.. Hoppas semestern går igenom jag känner att jag verkligen behöver de o jag är inte den som brukar ta semester så där mitt i allting utan jag är den som hellre jobbar xtra o jobbar häcken av mig..

Veckan som har varit har gått jävla snabbt men samtidigt känns de som att jag inte har hunnit göra så mycket fast att jag har gjort jävligt mycket.. Nu har jag en arbetsdag kvar sen är jag ledig två dagar o sen jobbar jag en o sen har jag förhoppningsvis semester i 11 dagar (hoppas jag) annars är jag bara lång ledig i 3 dagar men de går iofs bra de med men ja jag får se va som händer..

Nu blir de lite film o avkoppling nu efter maten o så.. Hoppas bara inte jag somnar jag känner att mina tittor är tunga i locken!!

Vink vink

BTW vilka läser min blogg jag ser att jag har en hel del läsare kan ju va kul o veta vilka liksom :-)!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Carlsson - 28 augusti 2013 09:50

Japp jag vet att uppdateringen har varit total värdelös... Sorry!!! Jag är tbx på jobb efter semestern, är inne på tredje arbetsveckan nu efter semestern o nu har jag helt andra arbetsgöra. Dokumentation??? Från vård av gamla till dokumentation... De...

Av Joanna Carlsson - 12 juli 2013 18:32

Allt för länge sen jag skrev här.. Har haft en hel del att göra nu ett tag, banken, bårslöv, jobb osv osv osv.. De går framåt i vårt nya hem snart är renoveringen klar o vi räknar med att kunna flytta in till helgen som kommer nu.. Oh allting de ba...

Av Joanna Carlsson - 3 juli 2013 22:15

Är de sista arbetsdagen denna veckan för min del o jag är glad för de!! Imorgon ska jag även sticka ifrån jobb en timme för då ska vi träffa mäklaren o så får vi ÄNTLIGEN våra nycklar till vårt nya i Bårslöv åhh kunde inte varit lyckligare!!! Har v...

Av Joanna Carlsson - 1 juli 2013 21:49


Måndag kväll o de har regnat i princip sen sent i eftermiddag usch börjar bli rätt less på de här jävla regnandet faktiskt.... Jobbat dag fyra av fyra o min jobbehelg är äntligen över. Har delat kort två dagar i rad och kan tala om att de var inte en...

Av Joanna Carlsson - 29 juni 2013 17:29

Denna helgen började inte bra om man säger så, eller jo på gott o ont.. Ny valp = ingen sömn på natten, första natten var sjukt jobbigt fick sova i vardagsrummet på golvet o jaa de vart kallt o obekvämt. Låg på vårt överkast med kuddar o täcke. Harle...

Presentation


Alis volat propriis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards