Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

To long

Av Joanna Carlsson - 12 juli 2013 18:32

Allt för länge sen jag skrev här.. Har haft en hel del att göra nu ett tag, banken, bårslöv, jobb osv osv osv..
De går framåt i vårt nya hem snart är renoveringen klar o vi räknar med att kunna flytta in till helgen som kommer nu.. Oh allting de bara flyter på o jag har endast sex arbets dagar kvar att jobba o sen håller jag semester..

I natt skulle jag ha sovit dör idag var den ända lediga dagen för min del denna veckan men de blev minst sagt ändrade planer där också. Blev en tripp med mannen upp till Norrköping han körde upp o fick köpt sig en annan bil o jag tog hans bil o körde hem med när vi var klara där. Sådär 50 mil tror jag de var hem.. Fy fan för att köra så länge fick kramp i mitt ben pga en skada i knäet sen innan men iaf hem kom vi o jag sov tre timmar totalt harre Jesus va trött jag är ikväll de lär garanterat tidigt i säng ikväll de kan ni skriva upp..

Nu ska jag snart äta duscha rasta hunden o lite serier innan sängen kallar. Lägger upp lite bilder så ni kan se hur dom två senaste veckorna har sett ut för mig/oss!!

Vink vink

 
 
Saraaah

Saraaah

29 juli 2013 07:35

Jag tkr helt klart ni ska ha kvar den rosa färgen på dass!!! ;)

http://Sarahnorring.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Carlsson - 28 augusti 2013 09:50

Japp jag vet att uppdateringen har varit total värdelös... Sorry!!! Jag är tbx på jobb efter semestern, är inne på tredje arbetsveckan nu efter semestern o nu har jag helt andra arbetsgöra. Dokumentation??? Från vård av gamla till dokumentation... De...

Av Joanna Carlsson - 3 juli 2013 22:15

Är de sista arbetsdagen denna veckan för min del o jag är glad för de!! Imorgon ska jag även sticka ifrån jobb en timme för då ska vi träffa mäklaren o så får vi ÄNTLIGEN våra nycklar till vårt nya i Bårslöv åhh kunde inte varit lyckligare!!! Har v...

Av Joanna Carlsson - 1 juli 2013 21:49


Måndag kväll o de har regnat i princip sen sent i eftermiddag usch börjar bli rätt less på de här jävla regnandet faktiskt.... Jobbat dag fyra av fyra o min jobbehelg är äntligen över. Har delat kort två dagar i rad och kan tala om att de var inte en...

Av Joanna Carlsson - 29 juni 2013 17:29

Denna helgen började inte bra om man säger så, eller jo på gott o ont.. Ny valp = ingen sömn på natten, första natten var sjukt jobbigt fick sova i vardagsrummet på golvet o jaa de vart kallt o obekvämt. Låg på vårt överkast med kuddar o täcke. Harle...

Av Joanna Carlsson - 26 juni 2013 21:49

Som sagt hbg-hem har varit här idag gjort besiktningen och haft visning av lgh o de gick bra vi har skött lgh bra o alla tre paren som var här har tackat ja till lgh ?? happy us!!! Woop Woop så de återstår att se vilka av dom tre paren de blir.. Dom ...

Presentation


Alis volat propriis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards