Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Kyrkan

Av Joanna Carlsson - 17 juni 2013 13:55

Ska nu alldeles strax köra o tanka o sen köra ut till raus kyrkogård o tända ljus för min fina vän som gick bort idag för 6 år sen. Fattar inte att de är lika jobbigt idag som de va då. Visserligen har man lärt sig att leva med de men ändån... Ett samtal som de glömmer man aldrig bort.

Hbg-hem ringde nästa onsdag är de besiktning och visning på lägenheten hoppas någon av dom tre paren tar den snabbt så vi kommer härifrån och kan äntligen börja i vårt nya i bårslöv!!

Vink vink

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Carlsson - 28 augusti 2013 09:50

Japp jag vet att uppdateringen har varit total värdelös... Sorry!!! Jag är tbx på jobb efter semestern, är inne på tredje arbetsveckan nu efter semestern o nu har jag helt andra arbetsgöra. Dokumentation??? Från vård av gamla till dokumentation... De...

Av Joanna Carlsson - 12 juli 2013 18:32

Allt för länge sen jag skrev här.. Har haft en hel del att göra nu ett tag, banken, bårslöv, jobb osv osv osv.. De går framåt i vårt nya hem snart är renoveringen klar o vi räknar med att kunna flytta in till helgen som kommer nu.. Oh allting de ba...

Av Joanna Carlsson - 3 juli 2013 22:15

Är de sista arbetsdagen denna veckan för min del o jag är glad för de!! Imorgon ska jag även sticka ifrån jobb en timme för då ska vi träffa mäklaren o så får vi ÄNTLIGEN våra nycklar till vårt nya i Bårslöv åhh kunde inte varit lyckligare!!! Har v...

Av Joanna Carlsson - 1 juli 2013 21:49


Måndag kväll o de har regnat i princip sen sent i eftermiddag usch börjar bli rätt less på de här jävla regnandet faktiskt.... Jobbat dag fyra av fyra o min jobbehelg är äntligen över. Har delat kort två dagar i rad och kan tala om att de var inte en...

Av Joanna Carlsson - 29 juni 2013 17:29

Denna helgen började inte bra om man säger så, eller jo på gott o ont.. Ny valp = ingen sömn på natten, första natten var sjukt jobbigt fick sova i vardagsrummet på golvet o jaa de vart kallt o obekvämt. Låg på vårt överkast med kuddar o täcke. Harle...

Presentation


Alis volat propriis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards